De kindercollectie van de Belgische modeketen is voortaan ook verkrijgbaar via Bol.com. Voor de Nederlandse webshop is dit een mooie aanvulling op hun assortiment van “Baby & Kind” terwijl JBC op deze manier de Nederlandse klanten kan bereiken.
80 kledingmerken bij Bol.com
Sinds 2014 bieden ongeveer 1000 Belgische winkeliers hun waren via Bol.com aan ruim 6 miljoen klanten. Dit zijn zowel grote als kleine ondernemers, met of zonder webshop.
Eerder dit jaar breidde bol.com de winkel al uit met zo’n 80 verschillende kledingmerken voor zowel kinderen als zwangere vrouwen. “Zo hebben onze klanten niet enkel toegang tot een uitgebreid, maar ook een uitzonderlijk en ongekend aanbod”, benadrukt Kiki Lauwers, directeur België bij bol.com.
JBC: big in Belgium
Met JBC neemt bol.com een gevestigde waarde in huis. Sinds 1975 is JBC één van de belangrijkste modeketens in België en Luxemburg en heeft het ook vestigingen in Duitsland. De familiezaak biedt duurzame kleding voor kinderen, dames, heren.
Voor de kids biedt het zowel betaalbare designerkleding van Walter Van Beirendonck en Hampton Bays als exclusieve collecties van de Studio 100-figuren Bumba, Samson, Plop, K3, Maya, Rox, Wickie.
Nieuw verkoopskanaal
JBC streeft naar een perfect samenspel tussen fysieke winkels, kiosken en online shops. “ We willen de klant vooral zelf laten beslissen waar en wanneer zij of hij kleding van JBC koopt. Bol.com is daarin een ideale partner”, aldus Lode Van Laere, Chief Omnichannel Officer bij JBC.
Interesse in merken ? Volg ons op Facebook !