Carrefour lanceert Panini album & app van de Rode Duivels

rode duivels carrefour panini

Het nieuwe Panini-album van de Rode Duivels is niet alleen 2 keer zo dik als de vorige maar ook veel interactiever. Via een app krijgt de voetballiefhebber toegang tot veel extra’s.

3de Panini album

Sinds november 2013 is Carrefour één van de hoofdsponsors van de Rode Duivels.

Om het WK één jaar later te vieren, organiseerde de winkelketen een Panini-spaaractie. Het werd een gigantisch succes. Eén jaar later werd dit herhaald. In 2015 werden 270 000 albums verkocht en 36 miljoen zakjes verdeeld.

Veel informatie

Het nieuwe EK-album kreeg een cover in karton en bevat 70 pagina’s. Dat is 2 keer zoveel als de vorige versie. Er staat dan ook heel wat informatie in over de kwalificatiewedstrijden, het toernooi en de spelers.

rode duivels paniniOok online 

Dit jaar wordt de voetballiefhebber ook online geïnformeerd. Via de nieuwe Panini Carrefour app kan hij o.a. nagaan welke stickers hij nog ontbreekt of exclusieve filmpjes van de Rode Duivels bekijken.

Het kapsel van Fellaini

Na het inscannen van één van de 8 speciale stickers kan de voetballiefhebber ook grappige animaties activeren. Zo kan hij zijn gezicht omvormen tot een duivel of een Fellaini-kapsel krijgen. Deze kan hij dan delen de sociale media.

Meet&greet met Rode Duivels

Tot slot is er ook een wedstrijd waarvan de hoofdprijs een ontmoeting met de Rode Duivels is.

Om kans te maken, volstaat een uniek code in te geven op de website levevoetbal.be. Die codes vindt men op bepaalde stickers die lukraak over alle pakjes zijn verspreid.

Extra zakjes

De zakjes met panini-stickers worden verdeeld in de 3 winkeltypes van Carrefour op vertoon van de Carrefour Bonus card per aankoopschijf van € 25.

Extra Panini zakjes kunnen worden verzameld bij aankoop van producten van de deelnemende merken.

beste merken » nieuwstitle_li=winkels » Carrefour lanceert Panini album & app van de Rode Duivels