Finley speelt in op de trend van mocktails

finley beste merken

Finley zet met ‘Spritz’ en ‘Royal’ 2 nieuwe ‘mocktails’ op de kaart. Caloriearm, ready-to-serve en bovendien met een Belgisch tintje.

Spritz & Royal

Met de eindejaarsfeesten in zicht, pakt Finley uit met 2 nieuwe mocktails. “Spritz” heeft een licht bittere Italiaanse twist van bloedsinaasappel. “Royal” zijn dan weer feestelijke bubbels met een toets van witte druif en pompelmoes. “

Niet alcoholisch

De laatste jaren is er een grotere vraag naar de niet alcoholische versies van de populaire cocktails. “Mensen gaan bewuster met alcohol om” zegt Jurgen Nobels, bartender van 2015, “je ziet nu dat mocktails overal in de lift zitten. Zo kan je de mensen verrassen met een echt origineel niet alcoholisch alternatief.”

Mojito

“Spritz en “Rotyal” zijn niet de eerste mocktails van Finley. “Met Finley Mojito lanceerden we in 2015 onze eerste mocktail”, zegt Anouk Van Hauteghem van Coca-Cola. “Dat was een instant succes, en vandaag zelfs de best verkochte Finley. Ook de nieuwe smaken scoren bijzonder goed in consumententests, dus onze verwachtingen zijn opnieuw hooggespannen.”

Made in Belgium

Het merk Finley werd in 2014 door Coca Cola gelanceerd op de markt. Het caloriearme drankje wordt volledig ontwikkeld in Anderlecht. Na Atlanta  is daar het grootste innovatiecentrum van de groep gevestigd.