Klanten krijgen gratis stijladvies bij Zalando

zalando retour gent bestemerken.be

Zalando lanceert Zalon, een personal shopping service voor zowel mannen als vrouwen. Op basis van een vragenlijst die de klant online invult, gaat één van de stylisten aan de slag met een persoonlijk stylingadvies.

Zalon: sinds 2014 in Duitsland

Sinds kort kunnen ook klanten van Zalando in België en Nederland beroep doen op een stylist. Deze dienst dat Zalon heet, werd in 2014 in Duitsland opgericht. Bedoeling was om de klanten te helpen bij het vinden van iets passends in het reusachtig aanbod van Zalando.

Persoonlijke stylist

Alles begint met het maken van een styleprofiel.  Aan de hand van dit profiel krijgt de klant 3 stylisten voorgeschoteld. Indien de klant het wenst, kan hij ook foto’s van zichzelf of zijn favoriete stijl uploaden. Ook telefonisch contact met de stylist is mogelijk om de ideeën en outfits persoonlijk door te spreken.

Retourrecht

Hierna deelt de stylist een aantal suggesties met de klant.  Voldoet een voorstel aan zijn wensen,  dan wordt de outfit opgestuurd.  Net zoals bij Zalando geldt de 100 dagen retourrecht. De  klant kan de producten die niet passen gratis terugsturen. De enige voorwaarden zijn dat de kleding  in originele staat is en voorzien is van originele labels en etiketten.

Gratis service

De klant betaalt dus enkel de kleding die hij houdt, het stylingadvies is gratis. Indien de klant het wenst, kan hij trouwens de volgende keer dezelfde stylist inschakelen.

 

Fan van merken ? Volg ons via Facebook.
beste merken » kledingtitle_li=nieuws » Klanten krijgen gratis stijladvies bij Zalando